Sü-sü-sü-sünnipäev

25. augustil oli selline vahva päev, mil Maris tähistas, et on siin maailmas lollusi teinud juba 23 aastat. Milline imeline päev tähistamiseks!
Hommik algas mul üllatushommikusöögiga rõdul, eesti keelse (peaaegu) sünnipäevalauluga mu ungarlasest korterikaaslase poolt ja meeletult hea tujuga. Kuna mu kaaslased andsid mulle töölt vaba päeva, siis võtsin suuna raadio asemel hoopis rongijaama, kust leidsin Blanca (Tenerife tüdruk, kes teeb oma EVSi hetkel Ateenas), kes oli selleks nädalavahetuseks meile külla sõitnud.
Ja nii see päev edasi veereski - kõige pealt väikse Ateena reunioni, kohvipausi ja bougatsa tiriga rääkides kõigest mis vahepeal juhtunud on. Seejärel avastades Serrest, näidates meie lemmikkohti. Nautides head seltskonda. Leides väikeseid üllatusi siit ja sealt.



Ōhtuks olin ma planeerinud väikese pikniku Valleys asuvas pargis, sest Maris on Maris - oma sõpru hellitab ikka hea toiduga. Kuidas ma teisiti saakski? Minu jaoks on sünnipäev alati olnud üritus, mida jagada oma parimatega ning lihtsalt nautida aega koos. Aga ega siis ühelt õigelt peolt ei puudunud tansulka! Ning mu sünnipäeva, ja ühtlasi ka siinsete väliklubide hooaja, lõpetasime tantsides varaste hommikutundideni nagu kord ja kohus.
Ja selline ta mul saigi siin kaugel Kreekas. Mõnus, soe ja kodune. Ma arvan, et täpselt selline nagu pidi. Lõpetuseks jagan teiega ka mõningaseid jäädvustatud momente sellest vahvast 25. augustist...












Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar