Tallinn 15.06-17.06

Kolmapäeval oli Hannakal viimane eksam ja siis me otsustasime selle puhul, et lähme pärast seda Tallinnasse. Tähistama või nii. Tore oli, nagu alati.
Esimesel õhtul Maarja tõmbas meie juurest vehkat, nii et läksime kahekesi linna. Käisime söömas ja nagu ikka tegime vanalinnale tiiru peale. Pealegi oli suvi ka, nii et miks mitte. Turiste oli palju ning millegi pärast me tõmbasime neid ligi. Eriti jaapanlasi vaateplatvormil.
Siis me saime linnas kokku Marie ja Sirlyga ning see oli awkward moment. Aga muidu oli tore.
Järgmisel päeval tegime shoppamise päeva ja alustasime Ülemistest. Esimeses poes juba helistati meile ja öeldi, et  me kesklinna tagasi läheks, kuna nad jõuavad kohe sinna. Päris kohe me ka ei läinud, tegime tiiru ikka Ülemistes ära. Viru juures ootasid meid Rahel ja Tinnu. Neid oli nii-nii hea näha, sest me kohtume suhteliselt harva. Käisime kinos "Arthurit" vaatamas. Mulle meeldis. Russell Brand hakkas mulle jälle meeldima ning ta sobis sinna filmi nii hästi. 
Hiljem käisime chicadega Vapianos pastat söömas ja no peab ütlema. Tinnul on alles suur isu. Ta sõi kaks pastat ära, mul oli ühegagi raskusi. Hiljem istusime Harjumäel ja sõime jäätist. Tore päev oli nendega. Meenutasime vanu aegu jälle ja mida kõike veel. 
Hiljem kodus tegime veel Mojitot. nomnom.
Viimasel päeval käisime ikka jälle linnas ja mina Hannakaga kinos veel "Pohmakas 2"-te vaatamas.
Hiljem aga kiirustasime bussi peale, kuna pidin jõudma Tudusse lõpetamisele. Pärast käisin veel peol ning hommikul tagasi Tallinnasse Tinnu lõpetamisele. Jumal, ma olin nagu zombie.
Ma olen väga-väga rahul selle tripiga. Nagu alati. Õnneks oli ilm ka suht kena, ainult soojem oleks võinud olla.
Ikkagi ei meeldi mulle inimestega vaielda ja see vist ei muutu ka.

Turistikas

 Hannakas ja tema lemmik puu ning koht

Mojito


See on halb pilt, aga me nägime selle kolme päeva jooksul väga värvikaid inimesi, siin on üks nendest. Mees roosas seelikus, lilleliste rinnahoidjatega, lilla parukaga ja roosade sokkidega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar