TERE!
Suvi on kohe-kohe algamas ka ametlikult minu jaoks. Vaja veel need viimased 3 päeva koolis praktikat teha ja siis ei tõsta ma oma jalga sinna enne 1. septembrit (v.a lõpetamine). No tegelikult see praktika ei olegi kõige hullem, vähemalt ei pea klassiruumis istuma raamatud ees.


 oma oskusi praktiseerimas


Üldse on vahepeal nii palju juhtunud. Oleks,  et siis midagi head, aga ei.
Parim koer, keda tahta võis

Ma ei saa aru kuidas inimesed saavad nii õelad olla. No õel on isegi liiga leebelt öelnud. Kuidas saab üldse sellise mõtte peale tulla, et midagi sellist teha. Mõistus puudub täielikult. Ning et tulla kellegi teise koduõue peale... no mul ei ole sõnu. Ma pole vist kunagi midagi nii julma läbi elanud ja kui endast väljas ma olin...

Suht vihkan seda, kui plaane on palju ja siis kuidagi ajad ei sobi ning kattuvad. Suvi mul ka nii plaane täis juba. Väike ülevaade juunist : 09.06 - praktika lõpp ; 10.06 - Annika sünnipäev ; 11.06 - punklaulupidu(kui ma sinna lähen) ; 12.06 - isa sünnipäev ; 15.06-17.06 - Tallinnas chicadega ; 17.06 - Taneli ja Aileti lõpetamine Tudus ; 18.06 - Tinnu lõpetamine Püünsis ; 21.06 - Liisu lõpetamine ; 22.06 - Haana lõpetamine ; 23.06 - Tünnilaat ; 25.06-26.06 - Tuletornikontsert. 01.07-03.07 - Laulupidu.  Ütleks nii, et tõmblemist on palju. Aga mulle meeldib. Suvi ongi selleks, et saaks kõike teha ja  igal pool käia.


nunnad hoos 3 ehk meie Väike-Maarja laulu-ja tantsupäeval. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar