Ja mul tuli praegu tahtmine, et oleks suvi! Sest ma olen väsinud sellest, et nüüd kui hakkab kevad saabuma, tuleb väsimus ja depressioon. Igatahes mul juba küll on.
Aga tegelikult ma tahaksin teile rääkida ühe loo. Loo tüdrukutest, kellel on väga huvitavad huvid. Nende nimed on Juuli, Maali, Laine ja Õie. Kuna nad veedavad palju aega koos, eriti suvel, siis neil juhtub igasuguseid seiklusi.
Nagu suvel ikka, on palav. See tähendab suuremat vee tarbimist või mõne muu vedeliku. No ja siis ikka tuleb kangem pissihäda. Mida teha? Kuna suvel magatakse lakas heinte sees, siis pääsu ei ole. Kui lakast alla ei jõua, tuleb heintesse häda teha, aga kui jõuad alla, siis joostakse lauda kõrvale.
Vahest, kui leiliga minnakse liiale ja ei märgata, et häda peale tuli, tuleb ruttu-ruttu joosta sauna taha.
No ja kui juhtub, et toimub pidu ja kasutusel mõni kangem kraam, siis on asi täitsa käest ära. Kui Õiekene meil natukene liiale läinud ja enam ei saa aru, mis toimub. Siis talle meeldib hoopis kividega sõbrustada ja seal lamaskleda. Noh, see on see Eesti kange naine, teeb päevad läbi põllul tööd ja õhtul ei suuda ikka eemale hoida.

Öm, selle story kohta ei ütleks ma midagi muud. Eks mõni teab selle looga seonduvaid tagamaid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar