Emmele ja issile

Selle postitusega tahan tänada oma ema ja isa. Sest tänu neile on mu elu olnud suurepärane. Mulle on kohale jõudnud kui palju nad on minu heaks teinud ja mulle andnud. Ma olen saanud näha maailma, käia reisidel,  käinud igasugustel üritustel, veetnud aega koos maailma parimate inimestega ja seda kõike tänu neile. Olen tihti peale olnud tänamatu, ma arvan. Kui mõelda milliseid hiiglaslike summasid nad iga kuu minu peale kulutavad, et mina saaksin käia koolis ja veel mu hobid, millele ikka vahel raha kulub. Jah, me kakleme ja vaidleme, see on nii tüüpiline, aga siiski olete väga kallid mulle! Viimane aasta on olnud veel eriti meeldejääv. Kõik need Tallinnas käigud, reisid, üritused, kontserdid... Olen tänulik, et olete saanud mulle seda lubada ja ma ei kahetse mitte midagi. Olen elus võtnud vastu mitmeid otsuseid ning hetkel tundub, et enamus neist on olnud õiged, sest need otsused on mind viinud kokku võrratute inimestega ja huvitavate olukordadega. Kahetseda pole küll midagi.

Aitäh teile, emme ja issi, et olete pakkunud mulle selliseid võimalusi! Olete parimad!


LOVE MY LIFE !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar