Laiskus on haigus

Nii võtaksin kokku oma seni veedetud päevi. Ausalt, ma ei ole mitte midagi teinud. Lihtsalt lebotanud kodus ja puhanud kõigest. Muidu on mõnus, aga lõpuks hakkab imelik, et kuidas ma ikka suudan niimoodi. Täna tegin esimest korda midagi asjaliku, peaaegu. Aga sellisest laisklemisest võib lamatised ka saada.
Laupäeval tulid külla mulle Rahel, oma isa, venna ja vanaemaga. Ilmselgelt hakkasid juba siis lollused pihta. Rahel, väike püromaan nagu ta mul on, tahtis mu sauna põlema panna. Tegi põranda peal jaanituld ja siis mingisuguse metallist toru sees ka. Siis tundus küll, et me oleme tõelised prükkarid. Peale selle tahtis ta SAUNALAVA ka põlema panna. Kus on lapse mõistus. Ise on seal saunas veetnud suvesid, ma ei tea mis ajast. Kuna Aime oli ka meil, siis ta üritas küll meile koguaeg mingisugust tööd otsida, aga noh, me hiilisime jällegi kõrvale. See on laiskus. Õhtul aga andsime suurejoonelise klaverikontserdi, kus võis kuulda nii Mikat, Lady Gagat kui ka Justin Bieberit ja teisi hitte tänapäeva muusikutelt. 
Pühapäeval saabusid minu juurde Rooned ja siis algas tõeline lebola. Meie igapäevaseks tegevuseks sai 90210'i 2. hooaja osade vaatamine, sest Eesti teelemaastikul seda ilmselgelt ei näidata. Meie päevaplaani oli väga sisukas : äratus, sööma, telekas, sööma, telekas, sööma, telekas, magama. Vähemalt ei istunud me ka täiesti tegevuseta. Esmaspäeval, me Haanaga tegime Konna-mutile jahu. Teisipäeval istusime õues, uue maja trepi peal, nautisime värsket õhku ja võtsime päiksest, sest ilm oli Võrratu. +10C. Ning täna käisime õues jalutamas, 4 km.  
Nagu alati, vaatasime ka see kord vanu pildialbumeid ja meenutasime  vanu aegu. Me olime juba siis tegijad. Lollusi tegime palju. Kui meie vanemad oleksid need kõik üles filminud, oleks see priceless video. Lisan siiagi mõned pildid sellest ajast kui me väikesed ja rumalad olime ( mitte et nüüd meie mõistus targem oleks ).
Väike pediküür

Tõestus, et mulle on meeldinud laulda väikesest peale


 Salasöödikud
Haana nägu on priceless.



 Kui neil õnnestub meid ilusasti riidesse panna 





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar