Kunagi ei pettu :)


Ma ei tea mida ma tahan. Ja see on hirmutav. Reaalselt. Ma sooviksin teada, mis ma tahan oma eluga ette võtta. Mida õppima minna. Kuhu minna. Ja praegusel hetkel ma ei tea seda. Ja ma kardan. Muidugi käib mu peast sadu erinevaid mõtteid läbi. Aga kas ma olen ka võimeline need täide viima. Kas ma olen piisavalt hea, et konkurentsis püsida. Ma ei tea seda. Teadmatus on tappev. Low self-esteem it is. Ja ma ei tea, mis sellega ette võtta. Tundub, et ma olen selline, kes siiski tahab teada, mis juhtuma hakkab, kasvõi natuke. Pea ees tundmatusse hüppamine tundub hetkel hirmutav. Loodan, et mingil hetkel loksuvad asjad paika ja ma leian selle mida vajan. Muidugi on valikuvariante miljoneid. 

Ma ei tea selle postituse vajalikkust, aga ma pidin selle ära kirjutama...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar