Budapest

Peale CEE LDSi jäime veel 4 päevaks Budapesti, et linna avastada ja taastuda konverentsi emotsioonidest. Ma arvan, et see oli õige otsus, sest vastasel juhul oleksin ma olnud täielik pommialune (ma isegi ei tea, kuidas see väljend mu sõnavarasse on tulnud ja mida see õigupoolest päriselt tähendab. Minu jaoks see kujutab endast, et oled kuskil täiesti omas maailmas ja ei taju, mis päriselt ümberringi toimub) ja isegi pärast seda nelja lisapäeva ei õnnestunud mul seda vältida.
Budapest on väga väga väga lahe linn. Superilus ja kuna sooja oli ka igapäev kuskil 25, siis ei saa ju vinguda. Eriti kui naudid seda kõike ägeda seltskonnaga.
Laupäeva õhtul jõudsime linna tagasi päris hilja ja kuna me kõik olime päris väsinud, siis veetsime õhtu kontoris jagades oma mõtteid ja emotsioone konverentsist ning mina üritasin ka oma koolitöödid teha, mille tähtaeg oli samal õhtul.
Järgmisel päeval olime aga täiskohaga turistid ning vaatasime need kõige tähtsamad kohad üle. Vähemalt nii palju kui me jõudsime ning jätkasime sellega ka esmaspäeval. Samuti käisime vaatasime üle kohaliku kaubanduse, ka turu, mis oli väga lahe (te ehk teate, milline turu fänn ma olen), tegime sisseoste ja nautisime seda, mida sellel imelisel linnal meile pakkuda oli.
Meie sõber, kes elab Budapestis ja kelle korteris me ööbisime, rääkis meile, kuidas terves linnas on väga palju püstitatud erinevaid kujusid ja keegi ei tea miks või mida need kõik tähistavad, siis me otsustasime, et viime turismi järgmisele levelile ja jäljendasime iga kuju, mis meile tee peale ette jäid.
Õhtul aga läksime välja nendega konverentsilt, kes olid veel Ungaris või elasid Budapestis ja veetsime koos aega. Good times.
Teisipäeval võtsime veel viimast enne kui koju tagasi hakkasime tulema ja sellega saigi meie Ungari seiklus läbi. Ma arvan, et see linn ja riik on igavesti vahva, nii et plaanin sinna millalgi küll tagasi minna. Ungari oli minu jaoks täiesti uus riik, mida ma varem ei olnud külastada ja see oli 16s 196st - oh, nii palju veel ees!










Kuidas olla turist Budapestis:










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar