CEE LDS 2015 in Hungary

Mõni aeg lõppes minu järjekordne rahvusvaheline AIESECi konverents, mis seekord leidis aset Ungaris, Balatoni järve ääres. Nimelt oli see Kesk- ja Ida-Euroopa Juhtide Seminar ning kokku oli seal umbes 200 osalejat 20. erinevast riigist. 200 väga lahedat ja inspireerivat inimest, kes tegid selle kogemuse imeliseks. 5 päeva täis erinevaid vestlusi, sessioone ja emotsioone. Minu jaoks oli see väga eriline kogemus.
See on nii äge tunne, kui oled 5 päeva koos inimestega, keda sa pole mitte kunagi kohanud, aga teie eesmärgid selles organisatsioonis, mõtted on sarnased ja ideed täiendavad üksteist. Nii mõnigi vestlus siiani tekitab mõtteainet. See on väga powerful.
Peale selle kogu see möll, mis õhtuti toimus pidudel ja pausidel on samuti täiesti erinevast maailmast. Kui Eesti konverentsidel olen ma saanud sellest mingi maigu, siis seal oli see kõik 10 korda suurem ja hullem.
Ma tahaksin teile nii palju kirjutada, aga kohe mitte kuidagi ei oska seda teha. Nii palju öelda, et ma lisan siia suure hulga pilte.

Eesti delegatsioon lennujaamas valmis


 Youth to Business forum
Albaania, Aserbaidžaan, Eesti 





Hungarian night

Talent Management inimesed koos AIESEC Internationali Talent Managementi asepresidendiga


Võitsin veini!!


Eesti delegatsioon Global Village'l


Tartu represented

Mu Hollandi room mate sai 100% eestlaseks

Eesti, Holland, Läti, Eesti, Prantsusmaa



My lovely people!

Ungari on awesome!







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar