Here and there

Ja minu järgmine Ameerika postitus on siin!

Siiski oma enamuse aja oma Ameerika reisist veetsin ma väljaspool New Yorki. Lausa teises osariigis, New Jerseys, kus elab minu armas kallis Katu juba viimased liiga mitu kuud. Ja mida kõike me seal korda ei saatnud! Juba sinna sõit oli omaette lugu, mis võttis isegi action-filmi mõõtmeid.



Seal olles õnnestus mul käia 6-aastase sünnipäevapeol, kus ma pidasin maha korraliku veesõja 13 lapsega.


Me käisime loomaaias, sest see on alati hea mõte. Kellele ei meeldiks loomaaiad?


Päris mitu raha maha jätta sealsetesse kaubanduskeskustesse, sest kes tuleb sealt tagasi tühja kohvriga?


Ühel vahval päeval sõitsime aga ookeani äärde nimelt Pleasant Point Beachile, mis on osa kurikuulsast Jersey Shore´ist, ning veetsime seal ühe toreda rannapäeva. Fun fact: See oli esimene kord Marisel ookeani ääres.  Fun fact 2: See oli esimene (ja ka viimane) kord suvel 2014, kui Maris randa sai.




Käisime matkamas/jalutamas kohalikus reservaadis.


Käisin esimest korda elus joogatunnis ja see oli päris äge.



Sain teada, kuidas mängida Ameerika jalgpalli ning ma nüüd tasemel, päris ausalt (nali).



Veetsin suurepäraselt aega oma kullatükiga üle pika aja ning leidsin sealt selle, mille pärast ma üldse Ameerikasse tahtsin minna. Veel tutvusin ma väga lahedate inimestega ja veetsime mõnusalt aega koos.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar