Autumn Vibes





Eelmisel nädalavahetusel, kui neiu Hanna-Liisa mind külastas, käisime ühes meie lemmikpaigas. My favourite place to chill, relax and take time off. Eriti nüüd, kui Tartus on tegemist palju ja ma ei tea, kui tihti ma edaspidi koju jõuan nädalavahetustel. Enjoying it while I can. Aga samas ma olen elevil, sest ees ootab nii palju uut ja põnevat. Nimelt liitusin ma ühe maailma suurima tudengiteorganisatsiooniga AIESEC ning kõik sellega seonduv hetkel rõõmustab mind. Järgmine nädalavahetus on meil STARTER ning pärast seda räägin ma teile AIESECist rohkem ning miks ma sellega liitusin! Igatahes inimesed on ägedad, see on peamine.
Hakkasin just mõtlema ja viimased 2 kuud on tõesti olnud väga erilised mu elus. Nii palju on juhtunud ja nii palju on muutunud. Ma olen muutunud. Ma olen tutvunud suurepäraste inimestega. Mu tutvusringkond on kasvanud ning täienenud inimestega, mitte ainult Eestist, vaid imeliste indiviididega üle kogu maailma ning nad on kõik mulle erilised! Kui ma mõtlen ees ootavatele sündmustele, siis arvatavasti tuleb neid veel ja I LOVE IT!! Minu jaoks ongi see üks imelisemaid asju elus - see, millised inimesed su ümber on ning milliseid võimalusi nad sulle tutvustavad. Ma olen inimeste inimene. Mulle meeldib suhelda ja rääkida teistega elust. See ongi nii paeluv, kuulata teiste arvamusi ja elulugusid ning mõelda, milliste inimestega elu sind kokku on viinud. Peale selle on mul igaühelt midagi õppida. Pealegi ei või kunagi ette teada, millal mingisugused tutvused elus kasuks võivad tulla. Tõsi, ma hindan väga ka üksindust ja seda oma aega. Vahte vahel on see nii hädavajalik. Ja selleks ma tulengi koju...




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar