Always up for trying new things

Nagu ma eelmises postituses mainisin, siis hiljuti (päris vist mitte hiljuti enam, aga nii umbes 3 nädalat tagasi) sai minust täieõiguslik AIESEC in Estonia liige. Ja ma olen oma otsusega VÄGA rahul. Selle lühikese ajaga on meil olnud palju erinevaid üritusi, nii team-meetinguid, treeninguid, eelmisel nädalavahetusel toimus Kõrvekülas AIESECi 13.14 aasta avakonverents + veel muidu AIESEC Tartuga mõnusaid chillax üritusi.
Kes ei tea, siis AIESEC on rahvusvaheline tudengite organisatsioon, mis tegeleb vabatahtlike projektidega, professionaalse tööpraktigaga nii Eestis kui ka välismaal ning samuti teammember ja teamleader programm. Mina hetkel olen teammember programmis ja oGCDP tiimis, ehk siis minu ülesandeks on tudegite väljasaatmine välismaale vabatahtlike programmidele.
Nagu ma eelnevalt mainisin, siis eelmisel nädalavahetusel toimus AIESEC in Estonia aasta avakonverents Kõrvekülas, kus olid kohal kõik liikmed nii Tallinnast kui Tartust ja veel igasuguseid sulelisi (siinkohal mõtlen ma meie treenereid, kes olid kohale tulnud Ungarist, Saksamaalt, Rumeeniast, Austraaliast). Päeval olid meil erinevad sessioonid, mille käigus saime palju uut infot AIESECis toimuva kohta ning kuidas see üldse kõik toimub. Õhtul aga toimusid peod ja muud tegevused. Mul on hea meel, et otsustasin sellest osa võtta ning sain täpsemalt aimu AIESEC spiritist, millest kõik koguaeg jahuvad. Peale selle andis see kõvasti motivatsiooni juurde projektidega tegelemiseks.



Mis mul veel öelda?
    • Hakkasin ühe vabatahtliku, kes on pärit Austriast, mentoriks või siis professionaalseks sõbraks.
    • Avastasin, et kui ikka kolmapäeviti peol käia, siis neljapäeval on ikka väga raske koolis olla, aga sellegi poolest oli äge.
    • Kuna minu Tartu kodus on ülipalju raamatuid ning ma olen nendega iga päev ümbritsetud, siis on mul suur tahtmine kõik need läbi lugeda, kuid aega leida on raske
    • Samuti on ka spordiga. Ütleksin, et olen õnnelik, kui kord nädalas leian esikust oma jooksutossud ning sean sammud Tähtvere pargi poole. Aga ma tahaksin rohkem.
    • Mis veel? Enjoy life!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar