Kas ma olen ainuke, kelle meelest on masendav, et iga aastaga aeg tundub kiiremini minevat ja ka pühade aeg läheb linnulennul mööda? Võiks natukene kauem see kesta. Kuigi nende söömapühade pikendamine ei mõjuks tervisele üldse hästi.
Sellegi poolest möödusid mu jõulud meeldivalt. Pühapäeval külastasid meid Aime, Rainer ja Doris, jõululaupäeva veetsin vanematega ja 25ndal olime isapoolse suguvõsaga Rakveres. Mu toredad vanemad kinkisid mulle jõuludeks suusareisi Slovakkiasse veebruaris ja te ei kujuta ette kui õnnelik ma olen. Pärast seda kui mul eelmine hooaeg vahele jäi ja see hooaeg ei olnud eriti lootust andev, et  ma kuskile saan, tuli see üllatus väga väga õigel ajal. Samuti kinkis mu Hannakas mulle maailmakaardi, mis on kaetud kuldse spreivärviga nagu loteriipiletid ning sealt saab maha kraapida riigid, mida külastanud oled. Parim motivatsioon reisimiseks, ausalt. Peaaegu pool Euroopat on saadud maha kraabitud. Ja selline kaart oli mul plaanis varemgi oma toa seinale panna, nii et see kingitus oli mu uude tuppa väga sobilik. Ja selliseid toredaid ja läbi mõeldud kingitusi sain veelgi. Sellised armsad olid kõik.
Siis reedel käisin ma Raheli, Mari, Kadri, Heike ja muude sulelistega Rock Cafes draakonite kontserdil. Mis ma ikka ütlen, alati võrratud. Jah, ma ei oskagi midagi rohkemat öelda. Lihtsalt vaieldamatult lemmikud live'd neil ja tahan uut plaati väga.
Ja aastavahetuse veetsin ma Püünsis Raheli juures. Selline mõnus olemine koos sugulastega ja muidu toredatega. Rakette laskma minnes juhtus nii mõndagi: naabrivenelaste krundi lasime õhku (õnneks, seal ei ela kedagi), siis teiste naabrite õunapuud põletasime hiinalaternaga ning omale lasime vimplisse raketiga suuuuuuuuure augu sisse. Tegijatel ikka juhtub :) Polnud suur pidu ega massive pohmakat järgmisel päeval, aga meeldiv oli ikka. Loodan, et teil oli ka tore!
Musid teile!!

See superäge maailmakaart mu seinal (Rohelised on riigid, kus ma juba käinud olen)


Meet my new friend Ginger

Oh kuusepuu




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar