Helloo.
Mõtlesin, et võiksin siia midagi kirjutada ka vahelduseks, sest eelmisi postitusi vaadates on mu ego lakke tõusnud ja neist võib leida ainult pilte. Ja need ka minust endast, mitte millestki huvitavast.
Niisiis, eelmine nädal õnnestus mul pulmas käia ja need olid esimesed pulmad, kus käinud olen. Väga väga äge oli. Esiteks see seltskond oli väga mahe. Pulmad olid ilusad. Kuigi ma olen pettunud, et kirikuõpetaja ei lausunud: "Võite pruuti suudelda!" - see on ju kõige tähtsam lause. Ja palun, nüüd ootan hulganisti pulmakutseid, sest no, need on toredad.
Nüüd on ka kool ja kõik muu sellega kaasnev trall läbi. Vahepeal oli küll selline alla andmise tunne. Ei tahtnud midagi teha. Ei meeldinud midagi teha. Aga ülikooli ma ju tahan jõuda. Maris, miks sa teed endale nii? Anyways..
Eile sai pärast jõulupidu veel tüdrukutega Annika juures istutud ja lihtsalt jutustatud jõulude puhul. Väga mõnus oli.
Vaheajaks pole mul mingisuguseid erilisi plaane. Olesklen. Tegelikult tahaks ikka midagi meelde jäävat ka teha. Ma ei saa teistmoodi. Näiteks Kuutsekale võiks minna ja väiksed sõidud teha. Aga eks näis. Isegi aastavahetuse plaane ei ole kindlaid veel. Aga vähemalt ma tean kellega ma selle uue aasta vastu võtan, aga et kus, see on veel otsustamata. Tähistamata see kindlasti ei jää.
Aga järgmine reede lähen ma Rock Cafesse Ewerti ja kahe draakoni kontserti nautima kahe tibukese Raheli ja Mariga. Üks väike kontserdielamus siia aasta lõppu.
Enjoy your Christmas lovelies... 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar