Mu lemmik aastaaeg on käes. Jälle. Ükskõik kui palju mulle meeldib suvel soojas päikese käes olla, ei suuda see ületada seda, kui akna taga langeb laia valget lund ja see veel sätendab kuuvalgel. Parim asi maailmas. Kuigi jaa, autoga sõita talvel ei ole just kõige meeldivam, aga mis sa teed, tuleb sõita. Ja siis veel, kui teed on halvasti hooldatud(eriti linnas) ning jala liikumine on raskendatud ja võtab rohkem aega.
Okei, see ei olnud mõeldud nüüd nii, et ma hakkan talve puudusi välja tooma. Pigem ikka vastupidi.
Proovime uuesti.
... Ja istuda kamina ees teetassi ja hea raamatuga. Villased sokid. Piparkoogid ja mandariinid. Verivorst ja hapukapsas. See, kui mu koer tuleb tuppa magama. Glögi. Kohustusliku jõulufilmid. Ja muidugi ei saa ma mainimata jätta: LUMELAUD. Ootan juba seda päeva, kui tõstan varustuse auto peale ja sõidan mäele. Best day of the year.
See võrratu talveilm, kui külmakraade on palju ja päike paistab. Kõige ilusam ilm üldse. Lumesõda. Jõulutuledes majad. Kui sooja saamiseks ronid 3 teki alla. Lumeinglid. For me, It's the most beautiful time of the year...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar