Töövarjupäev

Nüüd võtsin mina ka siis osa töövarjupäevast ja läksin Haapsalu Neuroloogilise Rehabilitatsioonikeskuse psühholoogile töövarjuks. Nagu te kõik juba teate, on mul tõsised kavatsused psühholoogiat õppima minna ja sinna läksingi ma plaaniga teada saada, kas ma näen tulevikus end sellisel ametil töötamas. Kui ma nüüd ausalt ütlen, siis näen küll.
Mul oli äärmiselt tore päev. Nii palju sain teada ja näha. Sain terve päeva koos Kadiga(varjutatav) patsiente vastu võtta ja nendega tegeleda. Nägin väga erinevaid juhtumeid ja kindlasti pani see mind mõtlema nii mõnelegi asjale. Pärast iga patsiendi sessi Kadi küsis mu arvamust kõige kuuldu kohta ning see andis nii palju päevale juurde. Kui ma nüüd päris aus olen, siis see töö on üpriski emotsionaalne, nii et õhtul olin ma päris läbi, aga kindlasti oli see super kogemus ja andis mu otsustele kindlust juurde. Ma kirjutaks teile siia veel ja veel, aga loodan, et mõistate selle asja konfidentsiaalsust. Aga ma olen tänulik Haapsalu rehabilitatsioonikeskusele, kes olid nõus mind sel päeval vastu võtma ja oma tööd näitama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar