• KÕIK ON LÄBI! SUVI TULI! and I'm feeling good!
  • Miks on nii, et ma suudan igal ajal ja igas kohas magama jääda? Viimased paar päeva on küll ainult nii olnud, et igal vabal momendil keeran end kerra ja lasen silma kinni. Magan suve maha ju.
  • Lõpetamistemaraton on ka nüüd minu jaoks läbi saanud. Olgu, ainult kolmel käisin, aga neist piisas, et järgmise aastani isu täis on.
  • Käisin neljapäeval Rakvere Teatris "Noor-Eesti" vaatamas. Mulle küll meeldis väga. Näitlejad olid juba väga head.
  • Täna sai ilusat suveilma ka nautida. Põletasin end ära jälle.
  • Oo, jalgpall, why I love you so much. Nagu arvata võib, veedan ma kõik võimalikud õhtud teleka ees EMi vaadates. Nii hea. GO, Hispaania! või Saksamaa! Parim juunikuu
  • Head tulevast Jaani! Ärge oma võimeid üle hinnake :)
  • Jälle on mulle raamatute lugemise tuhin peale  tulnud. Paistab, et suve veedan nina raamatus või siis vähemalt osa sellest.

That’s who you really like. The people you can think out loud in front of.” - John Greene

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar