Popkooripidu.
Emotsioonid on ikka veel ülevad. Võiksin kohe ja jälle sinna lavale tagasi minna ja kogu kava uuesti läbi laulda. Väga väga rahul, et seal käisin. Nii mõnus oli selliseid laule laulda sellise massiga. Kui väga ma ikka armastan laulupidusid. Igatahes mul oli väga tore päev Tartus. Vahepeal käisime Eerikaga linnas ka, kui meil proovist paus oli.
Praegu oleme Raheli ja Hannakaga minu pool ja maasika korjamise hooaeg on alanud. jei. No tegelikult ei ole see üldse nii meeldiv, aga hea seltskonnaga talutav. Oleme olnud 1 õhtu koos ja juba oleme liigagi ebanormaalsed, et see on kohutav. Ma ei taha ennnast tundagi. Aga siiski ma armastan neid!
Minu hispaanlased võitsid EMi. Väga hea. Aga siiski ma ootasin finaalis põnevamat mängu. Igatahes Itaalias ma jalgpallist rääkida vast ei tohi, saan peksa äkki. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar