Köhime kopsud välja


sõber :)

Nii reedel käisin siis arsti juures oma jalaga. Öeldi, et olen terve laps... kui nii siis nii, et metall ei ole sulanud ega midagi. Pärast seda läksime Maamessile (mis sa veel soovid, kui su isa on põllumees). Tore oli oma päev tädiga veeta. Pärast õhtul tulid meile veel ootamatud külalised ka, aga ma olin liiga unine, et seltsiv olla. Laupäeval oli aga Kelly 18. sünnipäev. Tore oli. Väljaarvatud see, et ma magada ei saanud, sest minuga tuba jaganud papagoid ei suutnud vait olla. Samuti sel päeval olin ma toredasti haigeks jäänud, nii et kõige meeldivam ei olnud. Pühapäeval oli siis VTK sünnipäeva kontsert ja selleks ajaks olin ma juba tõsiselt haige. Kaasa laulsin max 3 laulu, ülejäänud aja liigutasin lihtsalt suud, aga no, ma tahtsin seal kontserdil ikkagi osaleda. Nii hea oli näha Ingerit ja Ellenit, kes kohale olid tulnud! Musid teile. Kõik toredad ajad tulid meelde. Ja siis kui Ellen meile pärast lilli veel tõi, siis hakkas pisar ka jooksma.




Kui kõik olid lahkunud ja näljased laua äärde said :)

Ja pärast seda kõike ma surin 2 päeva voodis haigusega...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar