Eelmisel reedel käisin Karli sünnipäeval :)
Normaalsed inimesed, jah.
Kohustuslik pilt sünnipäevalapsega.

Ja siis tekkis meil Kellyga random mõte minna laupäeval Tallinna. Mõeldud, tehtud. Väga random. Käisime Vapianos (pole imestada, et seal igakord käin kui Tallinnasse satun). Väike üllatus ootas ees seal, väga kena. Käisime veel Titanic 3D's vaatamas. No ega ma väga millestki ilma poleks jäänud, kui poleks seda 3D's vaadanud, aga ajalooline sündmus ikka, see oli esimene kord kui ma Titanicu algusest lõpuni ära vaatasin. Tavaliselt ma seda ei suuda teha. Suht piin oli tegelikult 3 tundi ja 20 minutit ühe koha peal istuda. Ja mind ajas naerma, kui laev uppuma hakkas ja pool saali haaras taskurätiku järgi. Ma ei tea miks. Kuigi ise olin samasugune. No ja pärast vallutasime Ülemiste keskust. Oleksin oma pangakaardi äärepealt sinna jätnud. Tubli laps, Maris. Tore päev oli. Kuigi lõpuks olin ma suht surnud.



See on see, mis Tallinna ühistransport sinuga teeb!


Ja nüüd pühapäeval tuleb VTK 10. sünnipäevakontsert! 7. aastat selles kooris juba käinud. Kohutav. Aga kindlasti on see olnud üks mu parimaid kogemusi. Nüüd see arvatavasti viimane kontsert ka VTK's. Raske saab olema lahkumine. Väga head mälestused sealt ja parimad sõbrad!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar