TULETORNIKONTSERT 2011

25-26. juuni oli Rannapungerjal Tuletornikontsert. Selline üritus toimus teist aastat ja juba eelmisel aastal ma teadsin, et see kord ma lähen kohale. Ja ausalt, ma ei kahetse! Tegime sellise pereürituse ehk siis mu vanemad olid ning ka Roonede pere.
Esimesel päeval esinesid sellised artistid nagu Ajavares, Lenna, Tõnis Mägi ja Estraadiraadio.
Siis kui Ajavares mängis, seisin ma telgi taga, ega teadnudki, mis laval toimus. Ei tõmmanud kuidagi see muusika. Rääkisin pigem Hannaka ja Anniga juttu.
Lenna ajaks vedasime end ikka lava ette kohtadele istuma. Ja üllatus missugune, Lenna on tegelikult päris hea. See on see, et peab kõik artistid live'is ära kuulama, siis on hea otsustada, kes meeldib, kes mitte. Igatahes nüüd meeldib mulle Lenna muusika palju rohkem. Kuna kogu see üritus oli veidikene jazz'ihõnguline, siis tegi see kuidagi eriti mõnusaks. Pealegi selle kontserdi asukoht oli super, jõe ääres.
Ja siis tuli Tõnis Mägi. Ta on alati super. Alati on ta mulle meeldinud. Ta laulud on lihtsalt midagi nii võimast ja head. Ja no ta laulis veel mu lemmiklaulu, mida veel tahta? Mäksil oli seljas mingi väga huvitav asi. Selline sinine, pikk ja nahast mantel. Päris änksa. Mõned sellised uuemad ja rütmikamad lood tegi ta koos Estraadiraadioga. Seda oli ka üpriski põnev kuulata. Rahvast oli ka ikka päris-päris palju tulnud ja see oli nii hea.
Teisel päeval oli kavas Vana Baskini teatri etendus "Üllatuskülaline", Alutaguse kaunid kunstid ning Tanel Padar & The Sun akustilise kavaga "Veidi valjem kui vaikus".
Ma korjasin maasikaid kaasa, 4.5 kg. hm, need olid 15 minutiga otsas! söödikud! Maarja tegi veel muffineid ja nad võtsid veel liha kaasa. Nagu piknikul juba.
Etendus oli nagu ikka, komöödia taoline, selline veidikene totakas aga noh,  meelelahutust on meil kõigil vaja. Kahjuks ma ei näinud seda lõpuni, kuna pidin proovi minema metsa, et häält lahti laulda.
Siis oli meie kord ehk siis Oonurme segakoor, kui üks Alutaguse kaunitest kunstidest. Ma ei tea, laulsin kähku ära ja tõmbasime siis Hannaka, Anni ja Taneliga minema, burksi sööma. Teisi ma tõesti ei viitsinud vaadata, neid juba nii palju nähtud ka.
Tannu ajaks olime ikka ilusti tagasi ja puha. Tegelikult juba palju varem, isegi jõudsime kõiki kommenteerida ja naerda. Kui ma ausalt ütlen, siis Padaril on hetkel ikka kohutav soeng küll. selline et pealael on pikad juukse, külgedelt maha lõigatud. No see ei sobi talle. Aga kontsert oli jällegi liiga hea. NII MÕNUS! Mulle meeldivad akustiliselt esitatud lood palju rohkem, kui muidu. Neis lihtsalt on midagi sellist... Üks fakt mille teada saime : Tanel Padar on kirjutanud ainult ühe loo ülikonnas..."Päriselt ka" nagu ta ise ütles.
Igatahes see üritus oli midagi head. Mulle väga meeldis ning järgmine aasta jälle platsis! Pealegi, ilm oli ka super. Päike paistis ja puha. Üldse see ümbrus ja õhkkond tegid selle ürituse veel paremaks.
Nii et näeme järgmine aasta TULETORNIKONTSERDIL 2012

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar