Andestust

... mu blogi, et olen sind hüljanud. Noh, ma ei taha vabandusi ka otsida. OLEN LIHTSALT LAISK.
Mulle meeldib, et väljas on kevad. See on lihtsalt super! Päike, päike, päike!! No ja kool on ka juba teisejärguliseks muutunud. On see kunagi üldse esimesel kohal olnud?!?!?! I don't think so.
Mulle meeldib reisida. Ma tahaks seda teha koguaeg. Arvan, et mulle meeldiks elu kohvris. Mis mul saab selle vastu olla, kui ma saaksin külastada nii palju erinevaid paikasid?! Mitte midagi. Ma kadestan neid inimesi, kes saavad palju reisida. Veel vähem saan ma aru nendest, kes ei oska hinnata seda, kui palju nad käia saavad.
Mul on jälle jäätisehooaeg pihta hakanud. Koguaeg on isu... ja see on masendav.
Täna oli meil ettelaulmine. Päris hästi läks ma arvan. Katastoofilisi kommentaare ei tulnud. Nii et nüüd võib juba asju pakkima hakata ja Tallinnasse laulupeole minna. 
Minu elu juba igav ei ole. Igapäev ootab mind mõni üllatus ees.
Mulle meeldib plaane teha. Mulle meeldib unistada. Eriti meeldib mulle see, kui minu plaanid ja unistused täide lähevad. No vahel on mul kohe eriti hea fantaasia ja siis ei või kunagi teada, mis juhtuma hakkab.
Väike vahemärkus:

I'm crazy and really weird

Ma ei tea isegi milleks see vajalik oli, aga see on tõsi. Vahel ma mõtlengi, miks inimesed minuga suhtlevad? Mis neile minus meeldib. Nii et kallid blogi lugejad, kirjutage kommentaaridesse oma arvamus. Olen väga tänulik. Musi-musi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar