Jah, pole väga selge, aga minu jaoks on sel pildil suur tähendus.


Et jah. Järjekordne nädal on möödunud. Kõige külmem nädal sel aastal. Ma reaalselt olen värisenud terve nädala. Viimased kaks ööd olen maganud dressidega ja pusaga, sest jah, mul on külm! 
Üle nädala on möödunud meie projekti esikast. Teate mis? Mul tõsiselt tühi tunne sees. Mis siis, et päris tihti oli tunne, et ei viitsi ja tahaks magada, aga kui see läbi sai, siis oleks nagu miski mu südamest välja rebitud. Ok, kui olla vähem dramaatiline, siis lihtsalt : Jälle midagi head sai läbi.
Esmaspäeval oli sõbrapäev. Teate miks see mulle meeldis? Sest ma sain kõiki kallistada ja see on parim tunne MAAILMAS! reaalselt. No, see aasta ei toimunud küll mingit pidu nagu viimased aastad on ( ja mis ei ole lõppenud alati kõik hästi ).
Ülejäänud nädal läks kiiresti. Ah jaa, ma avastasin, et ma ei tea ikka oma vanemate elust mitte midagi. Helistasin emale neljapäeva hommikul, et ma tulen reedel koju ja tahaks pastat teha. Tema teatab mulle, et on Rootsis. Nagu küsimus: Kuidas ja millal ta sinna sai? Siis Marleen ütles selle peale, et ära siis imesta kui ta homme mulle Argentiinast helistab. Õnneks nii see ei läinud ja ta tuli mulle järgi. Käisime ostsime siis reisile stuffi kaasa.Õh, neid asju on nii palju ja ma ei tea mida kaasa võtta. Siiamaani mul kott kokku panemata ja juba varsti on minek. Jube. Nii et mind ootab kõige pealt Estonian tour ehk siis korjame kõik reisikaaslased Eesti pealt kokku. 
Ma tean, et  ma seda reisi ei kahetse. Sest seltskond on SUPER! Ma olen nendega juba varem reisinud ja tean, et seal hakkab hullem ärapanemine pihta! Ma kavatsen teha iga päeva kohta postituse, ma ei tea kas saan reisi ajal, aga pärast reisi panen need ükshaaval blogisse ülesse.

Yeah, SOMEWHERE IN EUROPE!

SEE YOU !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar