One picture every hour: Greek edition

Kunagi pikka aega tagasi ma tegin oma blogis väikese fotoprojekti, kus ma jäädvustasin oma päeva tehes iga tund ühe pildi oma tegemistest või mis. Mõtlesin, et oleks päris huvitav teha ka Greek edition, et näeksite milline mu elu siin igapäevaselt enam-vähem on.
Vedasin oma kaamerat endaga kaasas ühel neljapäevasel päeval (18.05). Juhtus nii, et tegemist oli päris sisutiheda ja pika päevaga, nii et peamiselt ma küll olin raadios ja kontoris oma tööülesandeid täitmas. Aga siin ta on, minu neljapäev:

07:51 Tere hommikust!



08:42 Hommikune ring trükikotta värskete ajalehtede järgi

09:48 Hommikune raadiosaade

10:40 Kes suudab öelda ei ühele värskele spanakopitale? Mitte mina

 11:38 Ettevalmistused pärastlõunaseks raadiosaateks kontoris
 12:54 Naabermaja katuselt võib leida päris uhke palmi valiku

13:34 Ikka kontoris... 

14:24 Lõuna 

 15:34 Raadiosaade nr 2 - Eurovisiooni broadcast

 16:42 Meie maitsetaimede "aiake"

17:03 Kreeka armastus!

 18:17 Natukene prantsuse keelt?

 19:20 ... või siis multikaid?

20:04 See Kreeka päike

21:05 Kiire puuvilja-juurvilja poe külastus, sest maasikad!

Ja järgmist tundi ma enam ära ei suutnud oodata ja unedemaal ma juba olin...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar