Lapsepuhkus

Ei ole ma jõudnud mõnda aega siia midagi kirjutama jõudnud, sest in a sense ma olin lapsepuhkusel esimesed 6 nädalat sellest suvest ehk tegutsesin 4 välismaa vabatahtlikuga. Nimelt saabus see aeg, kui minu pool aastat juhitud projekt oli jõudnud selle realiseerumiseni.
Ausalt öeldes oli kogu see protsess üks mu elu seni õpetlikumaid kogemusi. Tõeline elukool. See oli ka jälle üks nendest kogemustest, mille põhjal võin öelda, et kui ikka väga tahad, oled võimeline ükskõik mida tegema ja saavutama.
Iseenesest need 6 nädalt olid päris lõbusad ja ma sain isegi nii mõndagi huvitavat teha. Näiteks külastasin ma Seto Folki, mis oli äärmiselt vahva ja tasuta festivalipassid tegid selle eriti toredaks. Kolm päeva Lahmaa Rahvuspargis ohustatud ebapärlikarpe päästes ning kopratammesid lammutades sain ma jälle aru, et ma see tõeline maalaps, kes on kõige õnnelikum metsas olles. Üldse see, et sain tutvustada neile vabatahtlikele meie kodumaad ja kõike seda, mida see meile pakub.
Mida aeg edasi ja mida rohkem sellele kogemusele tagasi mõeldes muutub see aina erilisemaks. Selline 'ma olen midagi head ja tähtsat ära teinud'-tunne. Täpselt see eneseteostus, mida me kõik oma elus otsime ja mille poole püüdleme.


Mu beebid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar