2014


Ja 2014 saabuski uduselt. Täpselt nagu üleval olevalt pildilt näha võib.
Ei, see lugu ei olnud üldse niimoodi. Vägagi vinks-vonks õhtu/öö oli, mis lõppes ilusa jalutuskäiguga kell 3 öösel. Ma loodan, et teie, mu kallid sõbrad, aastavahetus oli meeleolukas ja tähistamist väärt nagu olema peab. Igasuguste meedia- ja kommunikatsioonivahendite kaudu on mul jäänud tunne, et seekordne aastavahetus oli kõigil kuidagi eriti meeleolukas ja raju, aga sellest pole ju midagi hullu, ME KÕIK OLEME NOORED JA ILUSAD!
2013 oli minu jaoks üks suurepärane aasta. Üks suur etapp elust sai läbitud. Sai tehtud asju esimest korda elus. Sai nähtud nii mõndagi maad ja tutvutud nii suurepäraste inimestega. Alustatud millegi suurega. Ette tuli nii palju ootamatusi, mis nii mõnigi kord plaanid sassi lõid, aga lõpuks midagi võrratud siiski välja kukkus. Mul on ainult üht öelda. Life is awesome.
Mina ootan väga, mis uus aasta mulle toob ja kavatsen võtta viimast, sest that´s how I roll.

They say 1st of January is just a first page of a 365 page book. How you are going to write this book? I´m going to write it goooooood!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar