CloserEVS


Hiljuti mul õnnestus jälle ära eksida Itaaliasse. Ma kasutan sõna 'eksida', sest sinna sattumine oli nii juhuslik ning kogu see trip tuli nii ootamatult, et ma ei teadnudki kohe mida teha ja ütlesin lihtsalt JAH! (Marise random otsused möllavad jälle) Ühesõnaga sõitsin siis mina jälle Itaaliasse ning seekord siis ühele seminarile. Missiis, et mu teadmised ei olnud just kõige suuremad selles vallas, kui neid üldse oli, kuid siiski õppisin ma seal väga palju ja sain nii palju uusi tutvusi ja kontakte tulevikuks. Super nädal super inimestega super kohas keset pärapõrgut. I think I'm falling in love with Italy deeper and deeper every time.







Aitäh, Jane, et mulle pakkumise tegid! Aitäh kõigile, kes seal olid, sest see nädal oli  bombastic!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar