HAAPSALU


Hetkel olen siin Haapsalus, et homme osaleda töövarjupäeval. Ma lähen siis Haapsalu Neuroloogia ja Rehabilitatsioonikeskusesse varjuks psühholoogile, et mingilgi määral aimu saada, kas ma siiski tahan psühholoogiat edasi õppida. Loodame, et see aitab mul siis selgusele jõuda.
Siin on hea olla. Rahulik. Tahaks kohe pikemaks jääda ja lihtsalt olla. Suurem väsimus on kallale tulnud. Merevaatega tuba on võrratu.
Ja nii hea uudis on, et Ellie Goulding tuleb Eestisse live kontserti andma ja mul on juba piletki olemas. Ei läinud õnneks jälle nii nagu viimase kolme kontserdiga, kuhu ma minna olen tahtnud ja piletid on lihtsalt välja müüdud (Stockholmis oleksid need olnud). Ja ka MUSEile on ka plaan ikkagi minna. Kvaliteet.
Aga ma lähen nüüd naudin oma natukest siin Haapsalus ja võtan vabalt. Pärast homset teen kindlasti töövarjupäevast veel eraldi postituse ka, et kuidas mul läks! See ya.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar