Olen ennast jälle leidnud raamatumaailmast, kus ma viimasel ajal veedan väga palju aega. Viimase nädalaga olen kolm raamatut läbi lugenud. Aga nii mõnus on ju. Kusjuures, viimasel ajal olen rohkem lugenud inglise keeles. See on see kui kõiki raamatuid ei suudeta tõlkida eesti keelde.
Eile tuulasin oma raamatukappides ja leidsin ka päris huvitavaid raamatuid. Aga muidugi ma ei leidnud sealt seda, mida mul vaja oli. Teiste seas tuli välja 1940. aasta telefoniraamat, kust leidsin ka  meie kodu  numbri ja seda tänu sellele, et mu vanavanaisa peres oli auto. Nii naljakas kui see ka pole.
Ja peale selle, kust mujalt ma leiaks nii palju häid tsitaate kui raamatutest ? Ma kõlan nagu raamatunohik. Ma loodan, et ma seda siiski ei ole (okei, tegelikult natuke vist olen).
Ja ma ARMASTAN vanade raamatute lõhna. See on kuidagi... eriline.


Sometimes you make choices in life and sometimes choices make you.  - If I Stay by Gayle Forman
 Sometimes you lose a battle. But mischief always wins the war. - Looking for Alaska by John Green
 I just did some calculations and I've been able to determine that you are full of shit. - Looking for Alaska by John Green

Muidu läheb hästi. Vähemalt tunne on selline. Kool algas hästi. Elu on muidu ka ilus. Ma lihtsalt teen ta ilusaks. Mingit moodi. Ja Maarja tuleb nädala pärast Šveitsist tagasi. Haaah, ootan teda juba tagasi ja siis vaatab, mis saama hakkab. Suvi jäi meil tähistamata, nii et teeme selle kõik järgi.
Ja ma ütleks, et täna oli üks tore laupäev üle pika aja.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar