suvi veel väikese algustähega

Nii ongi. Peaaegu on ta juba siin, aga mitte veel päris.Praktika ka veel. Aga ma saan juba suve käega katsuda. Tegelt viimased 2 kuud olen suht suviselt lasknud.




  • Geograafia eksami tegin ära
  • Ma armastan oma isa südamest, sest ta on kõige idiootsem inimene, keda ma tean. Ausalt. Ja selle pärast ma teda armastangi.
  • Mind viidi vahepeal üle 12ndasse klassi. See tundub hirmutav, kui aus olla. 
  • Ma ei salli naisarste. Või siis lihtsalt kõik naisarstid kellega on mul kokkupuuteid olnud, on ebameeldivad. Va mu silmaarst, tema on tore.
  • Andke mulle aega juurde, sest 24 tundi päevas on liiga vähe, et midagi ära teha. Samas isegi kui ma vingun, et aega vähe, siis ma ikka ei tee midagi kasulikku ära ja passin niisama. Laiskus on haigus.
  • Ma igatsen Hiiumaad ja kõike mis mul seal on. Aga karm tõde on see, et ma ei jõua sinna vist enne augustit ja see on nõme.
  • Olen varsti enam kui kindel, et Rakvere ja seal toimuv ei suuda mind üllatada. Vahel ma mõtlen, et miks ma üldse sinna kooli läksin.
  • Kolisin suveks toast välja.  Või noh, kolisin uude majja oma tuppa, sest siin on ju palju parem. Võite külla tulla :)
  • La vita è bella  ja mina lähen suvel Itaaliasse. Ma vist olen sellest kõigile ja palju juba rääkinud, aga no ma ootan seda, eksole.
  • Ilusat suve teile, mu söbrad! Nautige.

“Me? I’m dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It’s the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they’re going to do something incredibly… stupid.” - Captain Jack Sparrow

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar