Ewert ja kaks draakonit

Nii, eile oli selline tore neljapäev kui mina käisin Tartus Vanemuises Ewert & the Two Dragons'i kontserdil. Olgu veel öeldud, et need kontserdipiletid tegin ma emale emadepäeva kingituseks :) kas ma pole mitte võrratu tütar? Hahahhahaa, see selleks.
Võtsime veel Hannaka ja Maarja ka peale ja Tartusse minek. Iiris oli soojendajaks ja no ma ütlen, et Iiris on hea, eriti live. Ma kardan, et plaadi pealt ma ei jaksaks teda kuulata pikalt, aga live, no võrratu. Ta on nii omapärane ja armas. Vahepeal arvasin, et ta lõhub selle sünteka seal laval ära.
Draakonid siis. Ütlen ausalt, lemmik kontsert ever. Lihtsalt oli nii hea. Võrratud inimesed. Lihtsus võlub, eriti nende puhul. Andekad inimesed, mis teha (suudaks ka korraga kolme pilli mängida). Indie rock on minu muusika. Ja kogu see õhkkond oli juba mõnus. Tegelikult mul ei olegi õigeid sõnu selle kirjeldamiseks, aga igal juhul soovitan minna kõigil nende kontserti kuulama (kui neil neid vaid Eestis rohkem oleks) ja ma olen kindel, et tee ei kahetse. Loodan neid suvel Positivusel uuesti näha.
Pärast Vanemuisest lahkudes helistasin Hannakale, et uurida kus nad on. Siis aga kuulsin kuidagi tuttavat laulu ja tuli välja, et parajasti andis kontserti Outloudz kaubamaja taga. No läksime siis ka seda kuulama.  3 head Eesti artisti ühe õhtuga. Good good day. Ja pealegi oli õues nii ilus ilm. Veel kell 11 õhtul oli Tartus 21 kraadi sooja. Täielik suvi ju. Tartu on ikka üks hea linn.


Väga meeldiv õhtu :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar