Heioooooo.
Mul läheb hästi (If anyone wanted to know)
Tahaks liikuda ja kodust ära saada.
Püsimatu nagu ma olen.
Tahan inimesi näha.
Tulge külla!
Jalg on minuga juba sõbraks saanud.
Käsin sidet vahetamas ja arst ütles, et haav on ilus.
Yeah right, ma tahtsin seal samas oksendada.
Vähemalt ei sõltu minu heaolu enam nii väga valuvaigistitest.
Tundsingi end juba narkarina.
Meie perekonnaelu on peapeal.
Nimelt isa peseb pesu ja teeb süüa.
Ema on üldse Soomes mägedes ja mina olen hirmus kade.
Mu meel juba nüristub siin.
Üritasin täna natukene kõndida koos jalatoega, aga ei õnnestunud, nii et jätkan karkudega.
Naljakas, et mu isa sõbrad helistavad talle selleks, et küsida kuidas mul läheb.
Tahaks öelda, et olen kodus passides mõne toreda raamatu läbi lugenud, aga EI (isegi mitte kohustuslikku kirjandust).
Kolmapäeval vanaema külastades sain kõhutäie naerda.
Polegi nii naljakas olnud seal ja üldse see päev jätkus väga meeldivalt.
Kõige vastikum on see, et alati naerdes mu jalg kisub hirmsasti krampi.
Ma ei saa aru kuhu see aeg kaob.
Tahaks hirmsasti minna mäele.
Ewert & The Two Dragons on hetkel mu vaieldamatu lemmik.
Mul on onuga väga huvitavad skype'i kõned, mis kestavad nii 20 sekundit või 1 minut.
Ok, lähen elan oma elu edasi.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar