2012

Uus aasta, uued teod. Mida iganes...
Igatahes sai see vastu võetud ja päris tore oli. 
Neljapäeval ma otsustasin, et maal on liiga igav ja läksin Rakvere. Kuna Rahel oli mulle kurtnud, et ta on igavusse suremas Tamsalus, siis kutsusin temagi. Käisime shoppamas ja muud vägevat. hahhaha.
Siis Rahel mõtles, et võiks minu juurde tulla aastavahetust vastu võtma. Mõeldud, tehtud. Nii et Avinurme ma ei läinud kahjuks nagu alguses plaanis oli. Lõpuks oli meid siin 5 ja no igav ei olnud kordagi. Ja öösel tuli ETV'st Muse'i kontsert ja see oli niiii HEA!!!
LOODAN, ET TEIE AASTA TULEB NII HEA JA VÕRRATU!!
Nüüd tähistame mu ema sünnipäeva, sest homme ei saa. Ma siin vaikselt närveerin juba. Klaasid lendavad ja taldrikud ka peaaegu. Wish me luck homseks!


 Muse'i kontserti ootamas :)
Meeldiv kaaslane 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar