Suvi möödus vägagi ruttu ja ülehomme hakkab kool!
Hetkel istun oma kümne koti seas ja ikkagi ma ei ole midagi tarka ära pakkinud. See on nii tüütu tegevus. Pealegi ,ma ei tea, mida kaasa juu võtta. Pealegi, mul ei ole veel kooli tunnet, nii et mida ma lähen sinna?? Ühtegi asja mul ka pole valmis ostetud. Nii et minu meelest läheb veel suvi edasi ja elu on ilus. Eks siis 1. septembri hommikul ärkan ma ahastusega, et mind ootavad jälle need samad koolimaja uksed. Tegelikult ma isegi tahan veidikene kooli, et saab jälle inimestega suhelda, sest no mul on sellest puudus olnud.
Kui ma nüüd päris ausalt ütlen, siis mulle meeldis see suvi. Vingusin küll, et mul igav ja sada muud häda. Aga kui ma tagasi mõtlen, siis sain küll päris palju käidud ja tehtud.
Mu sünnipäev möödus rahulikult. Aitäh kõigile, kes õnne soovisid! Ja mõned olid nii armsad, et tõid naeratuse suule ja ma ei unusta neid kunagi. Parim oli mu isa oma!! Sünnipäeva tähistamine venis küll päris pikaks. Neljapäevast esmaspäevani :) 
Nädalavahetusel ma sõitsin Tallinnasse, et Tinnuga tähistada. Oeh, kus see oli alles nädalavahetus. Koju jõudsime igatahes päris hilja, kuskil enne kahte ja siis ka jala kesklinnast Tondile. Jalad olid suremas. Öösel on vanalinnas tore, veidikene hirmutav, aga ei midagi hullu. Järgmine päev ei maganud ka absoluutselt, 6 tundi. Tinnu pidi tegelikult tööle minema, aga kuna tal eelmisest õhtust oli paha olla, siis läksime linna ja tööle ta jõudis kuskil alles kell 2. Käisime sushit söömas ja seal saime ka päris suure üllatuse osaliseks. Tallinna vanalinn on ikka super ilus.

sushi!!!

No kallid sõbrad, ma soovin teile ilusat kooli algust ja loodan, et teie suvi oli PARIM! musi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar