11082011-16082011

HIIUMAA! ja natukene Viimsit.
Neljapäeva hommikul startisime Avinurme kaudu Viimsi poole, et seal üks korralik päev tööd teha ja järgmisel päeval Hiiumaale sõita. Aga no muidugi hakkas vihma kallama ja me läksime hoopis Raheli juurde. Tahtsime minna tegelikult kesklinna, aga meile öeldi, et seal mingi tulistamine toimus. Alguses me seda ei uskunud, arvasime, et no tehakse nalja, et meid enda poole meelitada, aga kus sa sellega. Käisime õhtul väljas ja vaatasime filmi. Vahepeal tekkis meil juba loobumise tunne, et kas jõuame Hiidu, aga õnneks Häli(mu onu naine) läks ise ka sinna, nii et me saime auto peale. Sõit sadama poole tundus küll hirmus pikk ja ma võitlesin unega. Praamil mängisime mingit nime mängu ja vaatasime inimesi.
Luidjale jõudes oli päris huvitav, sest viimati käisin ma seal siis, kui seda maja veel püsti ei olnud(nii umbes 4 aastat tagasi). Päris kenake oli teine. Õhtul käisime veel mere ääres ja tegime süüa. Kuna majas elekter puudus, siis läksime üsna pea magama.
Hommikul varavalges sõitsime bussiga Kärdlasse. Esimesed 2 tundi istusime GAHWA kohvikus (ülihea kakao oli seal), mis oli nii mõnus väike koht. Pärast käisime veel linna peal ringi ning oma jalutamistega jõutsime Rannapaargusse. Jälle üks mõnus koht. Hiljem käisime poes ja värki ning siis Luidjale tagasi. Peab ütlema, et Hiiumaa bussijuhid on väga toredad. Õhtul läksime jälle randa. Tegime seal tsirkust ehk siis Hannakas tegi owlingut ja plankingut ning naersime niisama liiva peal maas. See rand on üks iludamaid Eestimaal, minu meelest. Puhas ja inimesi nagu ei käikski seal. Nende päevade jooksul paari nägime ainult. Vahepeal helistas mulle mu onu ja ütles, et äkki tuleb Eestisse, aga kahjuks ei tulnud. Oleks saanud muidu skuutritega sõitma minna või veesuuskadega. Järgmine kord.
Järgmised 2 päeva me reaalselt lebosime ja midagi ei teinud. Isegi päeval magasime vahepeal. Külastasime kohaliku poodi, mis ostutus ka väga põnevaks käiguks. Nägime paari kohalikkugi(IME). Toitsime hobuseid.
Esmaspäeva pärastlõunal hakkasime tagasi mandri poole trippima. Luidjalt Tallinnasse jõudsime bussi ja praami kasutades 5 tunniga. Sealt edasi veel Rakvere. Korteris ootas mind üllatus, seal tehti remonti või mida iganes. Käisime veel väljas ning tagasi koju jõudes jäin ma kohe magama.
Vot nii käisin ma Hiiumaal. Vähemalt sai veel enne kooli eemale.

Pilte saate hiljem

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar