SPRING is coming

Täna hommikul olin ma virk ja kraps ning ärkasin vara üles, et teha üks loengukülastus. Peale seda oli mul vaba aega ja see võrratult kaunis ilm ei lubanud mul toas istuda ning läksin kaameraga välja jalutama. Päike silitas pead ja linnud laulsid ning mul oli kevad südames!
Samal ajal mõtlesin ma möödunud nädalavahetusele, mis andis mulle nii palju motivatsiooni juurde. See, kuidas inimene, kes kukub ja tõuseb püsti, kukub ja tõuseb ikka püsti, kukub nii, et edasi minna on raske  - võib öelda, et isegi kontimurdev - kuid ta proovib, annab endast kõik, et jõuda seatud eesmärkideni. Teeb kõik, mis tema võimuses, nii kaua, kuni tõesti enam ei tasu. Ma imetlen selliseid inimesi ja ma ise tahan olla samasugune. Kõige suurem takistus oma unistuste püüdmisel saan olla ainult mina ise.
Praegusel hetkel võin küll öelda, et ma teen kõike seda, mis mulle meeldib ja ma olen õnnelik!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar