Outgoing personality. Takes risks. No self-control. Kind hearted. Loud and boisterous. Very revengeful. Easy to get along with and talk to. Has an 'everything is peachy' attitude. Likes talking and singing. Loves music. Daydreamer. Easily distracted. Hates not being trusted. Big imagination. Loves to be loved. Hates studying. Longs for freedom. Rebellious when withheld or restricted. Always a suspect. Playful. Stubborn. Curious. Independent. Strong willed. A fighter. Lives by 'no pain, no gain' caring.

Lugesin, ja oi kui tuttav kõik tundus. Äratundmisrõõm oli suur. Hea on lugeda selliseid asju ja avastada 'heh, see olen ju nii mina'. Nii leiad endas külgi, mille olemasolu sa ei tunnistanud varem või ei teadnuki olevat. Hetkel olen olukorras, kus ma ei tea, kas ma tunnen end piisavalt. Milline ma tegelikult olen? Mis minus veel varjatud on? Kas ma teen õigeid valikuid? ...
Ma tean, ma olen kärsitu, püsimatu, seikleja. Aga samas mul on vaja mingit kindlustunnet, et tulevikus on kõik hästi. Keeruline, ma tean...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar