Siber

Loodan, et olete selles külmas siin ilusti ellu jäänud (kuigi külmas peaksimegi paremini säilima, hhahaha). Vahepeal on ikka päris hull. Eriti kui viskab -35 ja hommikul toas mul 4 kraadi sooja (näiteks külmkapis on mul 3 kraadi sooja, nii et eriti vahet ei ole). Mäletan, kui eelmine aasta üks kodanik suurest maailmast ütles, et Eesti asub Põhja-Venemaal ja on osa Põhja-Siberist, siis ma läksin närvi küll, et noh, natuke geograafiat võiks teada küll, eriti kui talle lähedane inimene Eestit mitmendat korda külastab. Aga hetkel mõtlen, et nagu väga vahet küll ei ole, ilm ja temperatuurid on ju samad.
Ma ikka mõistsin, et ma tahan vahepeal LIIGA palju. Aga mis ma teha saan? Tahan ju uusi kogemusi ja palju muud. Eks pean vahepeal enda soove tagasi hoidma.
Käisin reedel röntgenis ja arsti juures. Väga palju targemaks küll ei saanud, kuigi arst ütles, et nad varvas on ikka päris palju otsemaks läinud, et enne oli see 140 kraadise nurga all, nüüd palju otsem ja et nad võtsid konti ikka päris palju maha. Aga my ass, mulle näib, et see varvas on ikka rohkem viltu kui Pisa torn. Anyways nüüd pean ootama märtsit, et kui Tartusse lähen ja siis vaatan mis ortopeed selle kõige kohta ütleb.
Hahhaha, vahepeal on mu käed nii külmad, et nende soojendamiseks topin nad arvuti alla ja kohe saan sooja. Aga varsti läheb soojemaks väljas?! Ma vähemalt loodan seda...


Ma arvan, et see Alari Kivisaare pilt sobib praegu siia ideaalselt

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar